ShoutMix chat widget
[close]

Friday 1 July 2011

HISTERIA?????

Assalamualaikum......

nie nak kongsi crita ckit.............................
mcm2 ragam bila tngok org kna histeria.........
ada yg menari........ada yg dok bersilat.........menyanyi mcm siti nurhaliza pun ada gak.....
tapi......semua nya xkan brlaku tanpa pengawalan minda oleh mahkluk halus.............

ok.....nie kisah brlaku skitar tahun lepas........hmpir setiap masa ada yg kna rasuk......
cousin aku sndri pun ada........x salah ku.........dia ni ada smpan keturunan saka......
hmpir stiap masa dia menjerit.....arrrrgggggggggggggg!!!!!arghhhhhhhHH!!!!!!entah apa2 lh djeritnya...
smpai satu msa.....shift aku nak aku mnjaganya.......aku tak lh ksah sgt pasal nie....
tpi yg memeritkan.......waktu dia mengilaii.......heheheheheeeeehheeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
fuhhhh...naik bulu roma.....lpas ja dia mengilai...........dia menari pulak dpan aku......aku apa lagi....
bacalah lh surah2 quran yg aku hafal.......lpas je aku baca......laaaaa......jeling pulak.....!!!!
brdiri dia dpan aku.......PUSHHHHHH!!!!!!!kna tampar dahhhhhh....adeiii...
start dari tu lh aku ada agresif ckit.....ada ke patut dia tmpar aku...
aku apa lagi.....trus lahh call ustaz yg trdekat...(pakar dlm ruqyah)...
aaaa......lpas tu...kes tu blanjutanlh smpai ke tahun nie.....alhamdulillah......dgr crita.....cousin ku tu dh sembuh...
psanan ustaz tu kat aku.....
1. klau nak hapuskan bnda tu.....niat kita msti betul......walaupun 10 buku yassin kta baca....klau xda niat atau kyakinan......xguna jugak.......
2. msti brani klau mghadapi bnda nie....kalau tak...mereka yg kuat....hehe..
start dari tu.....aku join group tu...hehe...jadi GHOST BUSTER lh katakan,,,,,,,,
ok ni je......wasalam......

No comments:

Post a Comment