ShoutMix chat widget
[close]

Sunday, 10 July 2011

camp yg mmenatkan....

Assalamualaikumm...


3 hari 3 mlam ikut uniform camp....ada 7 kontijen..mmg penat.....smpai satu msa tu nak jatuh pngsan jak rasa.....tpi...mmg malu lah kalau jtuh pngsan kaan.....?????lbih2 lagi kalau dpan awek...haha....apa yg pling mmeritkan....
aku jadi penghulu camp..(ktua kontijen sluruh kem)..time pmilihan tu....hmpir sluruh dwan tu jerit nama aku ssruh jdi ketua mereka...fuhhh...agak berat tugas nie......tpi....aku boleh jer.....
nak xnak....tpaksa lah jerit sana sini...kalau x...nhaslh aku kalau sorg je lmbat...aku lh yg kena....psal....dlm kem tu...ada 155 ahli...mmpus tu....x psal2 suara aku dh hilang skarng....mcm mana nie??????hri yg prtama.....time subuh...aku kna tkan tubi sbnyak 100 kali.....wuiii...pnat tu...gra2 ada yg msih tido...pstu...pgi lagi...aku kna cuci toilet....kotorlh mreka ni guna.....xpasal2 aku yg kena....ceiiiiiiii......smpai lah......hri terakhir.....smua nya brlalu dgn stu demi stu hukuman jtuh kat aku.....huhhhhh...mmg mnyusahkan.......tpi....yg best nya.......3 per 4 aktiviti yg dprtndingkan....kontijen aku mnang,......trmsuk kawad formasii...haha.....tu je yg nak ku kongsi ckit.....bdan dh lenguh ni.......wasalam....
Apa kata korang??

No comments:

Post a Comment