ShoutMix chat widget
[close]

Tuesday, 23 August 2011

RAya daH deKAT!!!!

Assalamualaikum.....




sedar tak sedar....raya dh nak dekat...bak kata jet li.........di hujung jari dahhhh..
tpi bak kata budak2.......dh tak ada jari bang.....ni mrcun punya pasal..


haha....kk....xyah cita pasal mrcun.....nie nak kata ckit.....korang dah ready ka?????
bukan ready apa....yalah kan....ready nak sembunyikan korang punya biskut dan kek......mana tau...kot2 nanti satu skolah dtg ke rumah....terutamnya bgi insan yg brgelar guru....haha..kalau bab ni.....mmg x pyah nak kita heboh kan lah....mmg tradisi org cnie kan?????


asal nak org dtang ja msti bpeloh bdan...lagi2 yg sifat nya yg bakhil tu....bkan nya apa....prnah brlaku kat aku pun......time dulu....aku dtglah kt rumah jiran ku nie......bla smpai ja......huisyhhhhhh!!!!!!!biar betul.....laju jugak angkat balang2 tu.....relax lah mkcik...xkan lah aku ni nak mkan semua kan....haha..last2....tggal 2-3 balang ja atas meja..ahahahaha.....x sgka kan....ada jugak org mcm nie..


tapi xpa......kita dh nak dkat raya.....so.....biarlah buangkan sikap2 dan amalan bruk kita dulu.......dan tread-in ke amalan yg muia.........okay...ni ja yg aku dpat coretkan....nnti2 aku updated lagi psal crita2 yg agak memilukan hinggga mlompat2 atas katil rumah korang.....:D
Apa kata korang??

No comments:

Post a Comment